Tres butiker rankade nummer ett på kundsupport i hela telekomindustrin.

3/13/2019, 1:20:16 PM

Tres kontor

Enligt Daymakers index och deras årliga undersökning, är Tre den bästa operatören i Sverige. Med den bästa kundsupporen i butik och näst bästa om man inte delar in i någon speciell kategori. Ett av Tres uppdrag är att upprätthålla sin stora känsla för kundnöjdhet och omvårdnad, och en stor del av detta är att ta hand om kunderna och alla deras telecombehov i butik.

Oscar Otteborn, chef över konsumentverksamheten på Tre säger att de jobbat hårt för att förbättra den allmänna kundnöjdheten de senaste åren. Detta genom att lägga tyngd på kundmötena i butikerna med hjälp av en ny metod. De har noggrannt övervakat och varit lyhörda för kundernas behov och feedback. Genom detta har de byggt upp förståelse kring vad de behöver förbättra, ge rätt förväntingar i försäljningsmöjligheterna och även ge förstklassig service efter inköpet.

Tre har även utvecklat ett fast träningspaket, utarbetat tydliga proccesser och försett anställda med fler verktyg för att kunna hjälpa kunder med servicefrågor direkt i butik.

The Daymaker index har undersökt kundsupporten i 106 olika kedjor inom 15 olika kategorier.

HITTA OSS
  • Adress:
  • Huvudkontor
  • Fictional Factory
  • Ricardo Arias Street, Advanced Tower, 1: a våningen
  • Panama City
  • Republiken Panama
KONTAKTA OSS
  • Tel: +507 836 52 30
  • E-mail: info@billminimizer.com
FÖLJ OSS
  • Facebook icon
  • Twitter icon
  • Instagram icon